Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.07.2011 03:43 - От любов към България и към своите визии или изкуството да бъдеш различен
Автор: casaart Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2196 Коментари: 4 Гласове:
3

Последна промяна: 07.07.2011 03:45


Здравейте от мен. Прочетох много от постингите и се радвам да навляза във вашата територия. Забелязвам, че често преобладавт постинги с вечната тема: Тук или там? Къде е по-хубаво в България или в Чужбина? 

Отговорът на този вечен въпрос винаги ми е бил изключително труден. Той зависи от толкова много комплексни фактори.

Живеем в глобален свят с отворени граници – за щастие. Какво лошо има в това да сме гъвкави – да живеем и тук и там?  Това е един идеален случай, разбира се, но не невъзможен.

Аз съм от малкото хора, които имат щастието да живеят и тук и там.  От 20 години живея в Гернмания, но да, България винаги ми липсваше. Най-вече доматите. За едно селянче като мен, израснало в зеленчуковият рай на България да ядеш немски или холандски домати си е една истинска инквизиция.

За да задоволя нуждата си от България преди пет години стартирах бизнес с мебели от България - успявам с бавни, но постепенни крачки с наистина различни уникални авторски мебели - собствени колекции, базиращи на различни въображения.

За да бъде още по-интензивна връзката ми с родината изградих моя втори „роден“ биснес. Сътворихме  заедно с мебелният ми продуцент и художник един наистина различен  хотел, артхотел в едно от най-чаровните местенца в Стара планина.

Имам един болен въпрос към вас относно работният морал на нас българите тук в България. При цялата си любов към родината ни и всички нейни предизвикателства. Защо работим тук не както там? Защо не показваме инициатива както го правим там? Защо не се усмихваме както там?

Радвам се за коментарите Ви и очаквам гореща дискусия! Утре летя до София, след което ме очаква важна конференция с екипа. Стискайте ми палци да намеря правилният мотиватор! Лека нощ! 





Гласувай:
3



1. lubara - Поздрави, casaart!
06.10.2011 14:45
Днес прегледах един твой коментар за "моят първи юли", и така те открих.
Къде е този артхотел в Стара планина, ще ми е интересно.
И защо вече не публикуваш?
цитирай
2. casaart - Здравейте Любара
06.10.2011 15:51
В рамките на откриването се нагарбих с 1000 задачи, лятото беше прекрасно, хотела е в Орешак, ела ще се радвам . Аз сам 20 - 27 Октомври там а на 22.окт. имаме дори сабитие "1001 Нощ" с ориенталска танциорка. Разгледай сайта ни www.arthotel.bg Ще се радвам да се запознаем лично. Биляна
цитирай
3. lubara - Виж как хубаво стана. Поздрави, casaart!
06.10.2011 17:10
Здрасти Биляна,
Вече разгледах сайта. Хотелът е чудесен. За 22 или 23 октомври може да се организираме с жена ми, и да дойдем на място да го видим.
Синът ми се прибира от Брюксел за една седмица, на 28-ми. Значи ще сме свободни.
Ние обичаме да ходим насам-натам, Априлци, Орешака и манастира са ни любими места.
цитирай
4. casaart - Радвам се, че ще се запознаем
06.10.2011 17:23
Ще Ви чакам! Елате на 22. Окт. ако успеете, за тогава ще украся ресторанта като в 1001 Нощ и ще имаме страхотна танциорка чак от Пловдив, сме я ангажирали. Менюто също ще бъде в тази тематика. Това не е трудно за нашия готвач, той е от Йордания. Усмивки Биляна.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: casaart
Категория: Туризъм
Прочетен: 53189
Постинги: 7
Коментари: 13
Гласове: 14
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930